سایت تخصصی فروش سرور و لپ تاپ و تجهیزات جانبی نو دست دوم و استوک

0
مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 Mini pc
02
فوریه

مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 Mini pc

مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 DM

به لطف Core i5 4590T 2.0 گیگاهرتز ، رایانه حرفه ای اصلاح شده و با کیفیت بالا HP EliteDesk 800 G1 DM دستگاهی آزمایش شده است که با استفاده از آن قدرت لازم برای همه برنامه های مهم را دارید. با استفاده از این دستگاه فرم بسیار کوچک (USFF) ، فضای کافی برای پاهای خود حتی در زیر کوچکترین میز کار دارید.

ویدیو مینی کیس hp

 

 

سیستم عامل MS Windows 7 Professional 64 bit است و از قبل روی HP EliteDesk 800 G1 DM بازسازی شده نصب شده است ، بنابراین پس از چند مرحله راه اندازی می توانید بلافاصله کار خود را شروع کنید.

مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 Mini pc
مینی کیس اچ پی HP EliteDesk 800 G1 Mini pc

عملکرد کامل رم RAM
RAM 8 گیگابایتی DDR3 ، که با آن می توان برنامه های طلبکارانه مانند برنامه های طراحی گرافیکی ، مدل سازی سه بعدی و پردازش فیلم های HD را بدون نقص اجرا کرد ، کار روان را تضمین می کند. چه در خانه و چه در دفتر ، به لطف ظرفیت بالای آن ، برنامه های شما بر روی این رایانه قابل اطمینان و پایدار اجرا می شوند ، حتی اگر چندین برنامه همزمان داشته باشید.

پردازنده

یک پردازنده قدرتمند Intel Core i5 4590T 2.0 GHz با ۴ هسته و فرکانس توربو ۳٫۰ گیگاهرتز در این دستگاه نصب شده است. حتی برنامه های پیچیده از بخش چندرسانه ای ، به عنوان مثال ب- از برنامه ها برای ویرایش عکس ها و فیلم ها استفاده کنید – با تشکر از Core i5 4590T 2.0 گیگاهرتز.

هارد دیسک
HP EliteDesk 800 G1 DM مرمت شده به ۵۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دیسک سخت مجهز است. هارددیسک های با دوام HDD در رابطه با نسبت قیمت به عملکرد بی نظیر هستند ، زیرا هیچ فناوری دیگری وجود ندارد که ذخیره سازی بسیار زیادی برای داده های شما با چنین قیمت مقرون به صرفه ای ارائه دهد. یکی دیگر از مزایای بارز دیسک های سخت HDD توانایی ذخیره داده ها در صورت از دست رفتن اطلاعات است.

کارت گرافیک
کارت گرافیک Intel HD Graphics 4400 با عملکرد قوی و عملکرد گرافیکی تحت تأثیر قرار می گیرد. تراشه گرافیکی یکپارچه ، که در پردازنده مرکزی قرار دارد ، بسیار کم مصرف است و برای زندگی روزمره اداری مناسب است. در اینترنت گشت و گذار کنید یا از برنامه های Office خود استفاده کنید. با استفاده از این تراشه گرافیکی ، برنامه های شما کاملاً نمایش داده می شوند.

HP EliteDesk 800 G1 DM – A-Ware Refurbished با قیمتی بی نظیر
رایانه شخصی مرمت شده در شرایط بسیار مناسب ، استفاده شده و از نظر فنی کاملاً عالی است. اطلاعات بیشتر را می توان در جزئیات فنی در بخش “شرایط” یافت.

این ماشین حساب EliteDesk 800 G1 DM HP را با قیمت عالی در زمان ماندگاری سهام دریافت کنید!

اتصالات ، رابط ها و سایر موارد اضافی
صدا: صوتی با کیفیت بالا
از Gigabit Ethernet LAN ، LAN بی سیم پشتیبانی می کند
رابط ها: ۱ عدد میکروفون – ورودی – تلفن کوچک ۳٫۵ میلی متر ، ۱ x VGA ، ۲ عدد پورت نمایشگر ، ۲ عدد هدفون / بلندگو – خروجی – استریو مینی تلفن ۳٫۵ میلی متر ، ۲ x USB 2.0 ، ۴ x USB 3.0 SuperSpeed

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما