سایت تخصصی فروش سرور و لپ تاپ و تجهیزات جانبی نو دست دوم و استوک

0
سرور Dell PowerEdge R820
03
فوریه

سرور Dell PowerEdge R820

شرح
سرور Dell R820 یک سرور rack متراکم و بسیار کارآمد ۲U و بخشی از سری سرور PowerEdge نسل ۱۲ دل است. این سیستم از حداکثر ۱۶ ترابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند و می تواند چهار پردازنده Intel Xeon E5-4600 یا E5-4600 v2 و تا ۳ ترابایت حافظه رم را در خود جای دهد. این سرور که برای عملکرد پیشرفته و بارهای سنگین طراحی شده است ، افزودنی ایده آل برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ است که نیاز به پردازش قدرتمندی برای تجارت الکترونیکی ، انبارداری داده ها ، زیرساخت های مجازی (VDI) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) دارد.

کارایی
چیپست C602 اینتل تا چهار پردازنده Intel Xeon E5-4600 یا E5-4600 v2 را پشتیبانی می کند. هر پردازنده چهار تا دوازده هسته با حافظه پنهان ۲٫۵ مگابایت در هر هسته را ارائه می دهد که حداکثر ۴۸ هسته را در یک پیکربندی چهار پردازنده ارائه می دهد. CPU 1 و ۲ در صفحه اصلی سیستم پشتیبانی می شوند و از اسلات های ۲۴ Dimm پشتیبانی می کنند. یک ماژول توسعه دهنده پردازنده (PEM) در بالای صفحه سیستم با اتصال QPI قرار می گیرد و از پردازنده های سه و چهار همراه با ۲۴ اسلات ماژول حافظه اضافی پشتیبانی می کند. چندین ویژگی دیگر برای افزایش عملکرد شامل پشتیبانی از حداکثر ۴۸ اسلات DIMM ، فناوری PCIe جلویی اختیاری برای SSD ، پشتیبانی از شتاب دهنده های داخلی GPU و هفت اسلات توسعه PCIe Gen3 است.

ویدیو سرور dell

 

 

حافظه

این سرور از DIM3 های بدون بافر DDR3 (UDIMM) ، DIMM های ثبت شده (RDIMM) و DIMM های کم بار پشتیبانی می کند اما نمی توان آنها را مخلوط کرد. سرور PowerEdge R820 با یک پیکربندی چهار پردازنده ، با استفاده از ۶۴ گیگابایت LR-DIMM در تمام ۴۸ اسلات DIMM ، از یک حافظه قابل توجه ۳ ترابایتی پشتیبانی می کند و از سرعت انتقال تا ۱۸۶۶ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند که بسته به پردازنده ، نوع DIMM و تنظیمات مشخصات سیستم . هر پردازنده از ۱۲ اسلات حافظه پشتیبانی می کند که در چهار کانال سه سوکت قرار گرفته اند. برای به حداکثر رساندن عملکرد ، توصیه می کنیم LRDIMM ها را نصب کنید.

ذخیره سازی
poweredge R820 rack server جلو شاسی سیستم ۱۶ bay
از حداکثر شانزده درایو SAS ، SATA ، نزدیک خط SAS یا SSD با ظرفیت ۲٫۵ اینچ پشتیبانی می شود. این سرور تا ۱۶ ترابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند و دارای شانزده هارد درایو SAS ، SATA ، SAS یا SSD نزدیک به ۲٫۵ اینچ قابل دسترسی در جلو است. اگرچه ، انتشار SSD های ۲ ترابایتی ظرفیت ذخیره سازی را دو برابر کرده و ۳۲ ترابایت کرده است. چهار دستگاه فلاش اکسپرس اضافی (SSD های PCIe) نیز پشتیبانی می شوند. دو کنترل کننده داخلی RAID گزینه هایی را برای محافظت و اطمینان از داده در اختیار مدیران قرار می دهد. سرپرستان می توانند از بین چندین کنترل کننده داخلی RAID اختیاری از جمله PERC H310 ، H710 و H710P یکی را انتخاب کنند و همچنین از کنترلر خارجی RAID HBA PERC H810 برای ذخیره مستقیم متصل پشتیبانی می کنند. SSD های PCIe قابل دسترسی جلو به صورت طبقه بندی ذخیره سازی را برای برنامه های عملکردی ارائه می دهند و با دسترسی فوق العاده سریع تأخیر ورودی و خروجی را کاهش می دهند.

Dell R820 پشت سیستم یک PSU
گسترش
این سرور دارای هفت اسلات توسعه PCIe Gen 3.0 برای پشتیبانی از انواع دستگاه های خارجی است. فناوری Gen 3.0 PCIe دو برابر سریعتر از PCIe Gen 2 است و روشهای بی شماری را برای به روزرسانی و انتقال داده ها برای پردازش GPU ، شبکه و مدیریت انرژی GPU ارائه می دهد.

مدیریت
سرورهای نسل دوازدهم دل قابلیت های شبکه و مدیریتی را ارائه می دهند که به رشد تجارت شما کمک می کنند. هنگام در نظر گرفتن ساختار مناسب شبکه ، Dell’s Modular Select Network Adapter یک راه حل NIC سازگار با فناوری Intel یا Broadcom است که دارای سرعت شبکه GBE یا ۱۰ GBE است و به مدیران اجازه می دهد با تغییر تقاضا به راحتی مقیاس بندی کنند. سرپرستان می توانند با استفاده از سیستم مجازی دل Dell’s پروتکل های مجازی سازی را با چند کلیک تغییر دهند و با hypervisors ناموفق Dell که روی کارتهای SD دوگانه منعکس شده است ، زمان کار را به حداکثر برسانند. ابزارهای مدیریت جاسازی شده دل ، OpenManage و iDRAC7 با Lifecycle Controller امکان دسترسی مدیران به محیط های شبکه مجازی ، از راه دور و محلی را فراهم می کند و حتی بدون سیستم عامل از پهنای باند کار می کند. یک ویژگی مدیریتی اضافی ، یک LCD تعاملی با کارت SD Dell vFlash media است که برای پیکربندی خودکار ، برنامه نویسی و تصویربرداری استفاده می شود. ابزار OpenManage با راه حل های شخص ثالث همگام سازی می شود بنابراین برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید یک نقطه کنترل داشته باشید.

خلاصه
سرور رک ۴ سوکت ، ۲U PowerEdge R820 دل یکی از بهترین ترکیبات ذخیره سازی ، کارایی و قابلیت ارتقا afford با قیمت مقرون به صرفه ، مشاغل متوسط ​​تا بزرگ را ارائه می دهد. این یک پلت فرم بسیار توانمند ، ایده آل برای پردازش برنامه های مهم ماموریت ، تجارت الکترونیکی ، زیرساخت های مجازی ، برنامه ریزی منابع سازمانی و محاسبات با عملکرد بالا است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما